Dispersalia
2:00:00 | Author: forza4
Si, teño que recoñecelo: Teño unha mente dispersa. Agora ben, as ideas dispersas e diverxentes, tamén son moitas veces, asociativas.

Con todo, esto dame varios problemas. O primeiro deles, é como podo concentrarme, e evitar cambiar de tema de pensamento a cada intre; e parte dos demáis problemas, veñen deste.

Aínda con todo isto, veño pensando nas ultimas datas que, no canto de concentrarme, posiblemente debera tirar proveito do meu pensamento diverxente e, mesmo, da miña dispersión mental. E é que se a miña mente se adoita mentrar diverxentemente asociativa, finalmente aquelo que tanto me está a dar problemas podería conter, en si mesmo, a solución aos mesmos.

Veremos que pasa, iso si, polo momento, creo que xa me é hora de poñer a descansar as miñas ferramentas máis insustituibles e necesarias: A miña mente e o meu corpo.
|
This entry was posted on 2:00:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.