Primera entrada del "blog" n'Asturianu
14:03:00 | Author: forza4
Este ye la mía primera entrada n'Asturianu. Puede ser que tenga enquivocus en la ortografía. Puede ser que nun sea yo el más entendíu en la Llengua Asturiana, y que, el que yo sea gallegu m'altere la conocencia.

Tamién cavido que la Llingua Asturiana tien que contarse entre las llenguas cooficiales de España, y que, como las demás, tendría que tir el reconocimientu de toda la sociedad de España.

Con todo, sientu que la Presidenta de la Academia de la Llingua Asturiana cavide que enfrentarse con la Llingua Gallega va a ayudar a la Llingua Asturiana, o cavide que los gallegos intentemos facernos con parte del territorio astur como espacio exclusíu de cultura gallega.

Lo primeru, es que nun es verdá que así sexa, y es más: ningún mellor que los gallegos para comprender l'algame que tien la conservación d'una llengua para la cultura d'un país.

Por esu, anochamos que la Ilustre Presidenta de la A.Ll.A., se dine a sumar esfuerzu con las otras academias de llenguas "minorizadas" (nun solu minoritarias) para algamar el oxetivu de que nuestres llinguas sexan reconocías como se meriten.

Forza4.

P.D. Si hay enquivocus, anochu que vostés se sirvan avisar d'ellos.
This entry was posted on 14:03:00 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarios:

On 2:51 p. m. , Aniña (@vampyevil) dijo...

ole que arte tienes!